beautifulseaside

Första dan i skolan!

Kategori: Allmänt

Usch va nervös jag va i morse!!! Kunde knappt sova i natt och va jätte nervös att inte alarmet skulle ringa imorse! :P haha (fånigt ja vet!!)
Det hela började med en informations timme där alla "viktiga" på skolan presenterade sig, det va till och med en kurator som sjöng nåra fina sånger för oss! Riktigt bra va han också! :D
Efter det så samlades vi alla Beteendevetare i ett rum för att bli uppropade och då av någon anledning blev jag jätte nervös för att han inte skulle ropa upp mitt namn, ( för han repeterade flera ggr att om man inte blev uppropad så va man inte antagen :P) men det blev jag PUUHH! Sen började han en introduktion av själva programmet och han började med att säga att det här är en tuff linje och det kommer bli 3 intensiva år!!! men Grattis allihopa!! haha TACK känns skönt att höra det första när mna kommer dit! :P
Hela tiden kändes det jätte stelt och det va jätte svårt att ta kontakt med folk! Men sen va det våran studenförenings tur att ta hand om oss BEWARE, det är dom som ska "nolla" oss eller rookieveckor som det kallas här, vi nya är altså rookisar :)
Dom bjöd på lunch och gick igenom lite info och efter det va det lättare att ta kontakt och börja prata med folk!
Vi fick rundvandring på skolan och allt verkar jätte fint och väldigt bra!
Så hitills verkar alla supertrevliga och allt känns väldigt bra! Känns som en bra och serriös utbildning! :)
Nu ska jag iväg på Välkomstmys och imrogon blir det välkomstfest!! :D
Kommentera inlägget här: