beautifulseaside

!

Kategori: Allmänt

Gaaalet bra fest i Lördags! Det va verkligen super kul! Först middag hos mig med massa pasta sallad och tillbehör! Se blev det dricka och lekar och sen Mobergs! Det va verkligen lyckat och jag tror att dom flesta hade riktigt kul! :D
Tack Allihopa!

Nu har jag fixat boende för första veckan, egen lägenhet, möblerad och klar, dock 1300 för denna vecka men det får det vara värt! Biljetten till Västerås också bokad, jag lämnar stockholm central kl 13.07 för att anlända i Västerås kl 14.07!

Fick också min första kuslitteratur idag, trodde böckerna skulle va galet mkt tjockare! en mkt positiv upptäckt! :D haha

Nu är det fan inte långt kvar jag bor här hemma i lilla B-hamra! Så jag har längtat härifrån, men nu börjar det ist kännas trygt! Bara för att jag vet att en stor förändring är på ingång!! Jag sitter nästan livrädd om kvällarna och vill bara etsa mig fast i sängen! :P Fast jag vet att när jag väl kommit iväg och får mitt egna läägenhet och får lära känna lite människor så kommer jag nog aldrig vilja tillbaka! Inte en på ett tag iaf! :P

Nu ska jag börja bocka av alla harry potter filmer jag inte sett hitills :P

See ya all! <3
Kommentera inlägget här: