beautifulseaside

Nyponsoppa

Kategori: Allmänt

Nästan nyvaken efter en 1,5 tim lång "powernap"! Så sjukt trött jag va!
Har vart en bra vecka med en del att göra i skolan, vi har börjat med introduktionen i psykologi nu, med en bok på 700sidor på engelska! fett stor är den! :P men det är en hyfsat bra bok iaf! :)

I tisdags hade vi inlämning av sociologiuppgift och då blev det ju självklart inlämningsFEST! hahah! Den utspelade sig hemma hos mig med trevligt folk, massa dricka, chips och massa glad skratt! :D Riktigt värt!
Onsdag va det Stick och brinn fika med alla bävrar som ville! super mysigt!
På torsdagen körde vi häng hemma hos mig igen men denna gång lite mer städat! :P det blev chips, cola och pictionary! SUPER KUL! hur flummigt som helst!! haha
Idag för att runda av denna vecka så börjar vi på Kåren med lite öl och fredagsmys, sen blir det vidare till sportbaren för mer öl och spel! :D Riktigt kul!

Resten av helgen blir nog en hel del plugg!!! och sen kommer pappa förhpooningsvis förbi så ska vi köpa SOFFA!! Weei!! :D (skulle vilja åka till syster också, får se hur det blir med det!)

Nu måste jag börja göra mig i ordning innan brudarna kommer och ska föra lite! :)


Juste varför inlägget heter Nyponsoppa är för att jag jag kommit fram till är väldigt gott och nyttigt! :) Ett bra mellanmål eller bara värma en kopp när man är lite fryssen! :D

KOMMENTARER:

  • matilda säger:
    2011-02-12 | 00:28:32

    heeeeeeeeeeej i lingonskogen!

    det låter verkligen som du har super duper mysigt :D :D det e bra det! Kram påre!

    you´r awsome!

Kommentera inlägget här: