beautifulseaside

Life is a flower

Kategori: Allmänt

är en mkt bra låt! :)
Måste bara få påpeka att min lägenhet är sjukt kall :/ måste ta ett snack med den där hyresvärden! :P
Just nu ligger jag i sängen och har en psykologi bok, 700s på engelska i knät! haha galet, men just nu är jag faktsikt lite sugen på att läsa vilket jag inte alls hart vart på hela dan då jag verkligen borde ha läst! :P
Har haft avslutningstävling med faddrarna idag också, vi hade tårttävling, våran vann inte :( men den va klart finast, en hyllning till berit och allt liksom!
Känns som tt jag borde skaffa mig en kamera och ta lite pix! :)
Sjukt weird dag det har vart idag, jäkla bergochdalbana, jag har ytterst svårt att förstå mig själv ibland! är nog riktigt bra att jag går den här linjen så att man kan få lite svar på detta mysterium! jag måste iaf skärpa mig, det är en sak som är säker, vet inte riktigt hur bara! Nån idé någon?
G´night mates!
P.S kom hit och värm mig!! :D
Kommentera inlägget här: